Dag 4 de terugrit

23 augustus 2020 - Gennep, Nederland

1495526921-ruin-falkenstein-De Harz Duitsland

Ja idd het was een kort uitje naar de Harz, maar dat was ook de bedoeling.

Uitproberen of mijn lijf het nog kan en mijn lichaam kan het nog hebben hoor. Heerlijk dat je na een aantal heftige operatie`s weer achterop de motor met mijn Bikerr kan.

Genieten is het gewoon, ondanks een kleine reactie in mijn been.

Richard heeft nu besloten de dagtrips wat korter te maken en ipv rond de 400 km per dag de route`s rond de 250 km per dag te maken.

DSC01330

Al met al een succes en een persoonlijke overwinning voor mij.

Nu zit ik dit verslag thuis te maken, ons menneke is weer thuis de motor staat gepoetst weer in de garage en het was wederom een mooie ervaring.

De cijfers,

4 dagen onderweg geweest

Totaal 1521 km gereden

Topsnelheid 192 km p/u op de autobahn

Hoogtepunten teveel om op te noemen

DSC01321

1. Rob de Jongh:
    23 augustus 2020
    Kort maar krachtig, voornaamste is dat jullie genoten hebben en gekeken hebben wat het lichaam aan kan 👍 op naar de volgende trip !! Leuk om het gevolgd te hebben. Groetjes Rob,
  2. Erna van der Sanden:
    23 augustus 2020
    Hey lieverds.
    Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en vooral met jou Helma❤️❤️ Jij zal dubbel GENOTEN hebben!!! Ik vind het knap na alles
    Wat je mee hebt moeten maken en dan toch maar weer lekker met je schatje mee met zo’n heerlijke minivakantie!🥰 die pakken ze iig geval niet meer van je af!

Je hebt weer een prachtig verslag geschreven zodat we ook echt allemaal mee konden genieten! Het was jullie ook echt gegund schatjes!💪💪 Nu weer Home sweet Home en kan je weer lekker rustig aan doen en lekker terug denken aan de afgelopen dagen!!❤️❤️❤️

Op naar de volgende roadtrip dan maar weer zou ik zeggen en dan ben ik benieuwd waar jullie reis dan weer heen gaat! Maar daar komen we vanzelf wel weer achter.

En verder hoop ik ook dat alles goed gaat met je nog steeds en met Richard ook?🙏🙏
    Nou Sweet dreams en spreek Je snel weer!!

Geef Richard een dikke 💋💋💋 en knuffel em voor jou natuurlijk ook skattie!!

Veel liefs van mij😍😍