Voorbereidigingen thuis nog 3 dagen

MoonlightDSC00771

Nog 3 dagen

Voordat we eindelijk onze motorvakantie naar Normandië kunnen ondernemen.

Het heeft een jaar in de koelkast gestaan, een jaar zoals jullie allemaal weten geen best jaar voor ons is geweest. Maar nu zijn we alle twee "APK" goedgekeurd en kan de reis beginnen.

Richard heeft inmiddels natuurlijk al de Wing helemaal klaar, een gedeelte van de aanhanger is al ingepakt. Man man wat meent een mens toch nodig te hebben op vakantie, maar ja we hebben de ruimte dus waarom niet. De meeste ruimte wordt trouwens ingenomen door de twee tenten die we meenemen, jawel niet een maar gewoon twee. Een kleine tent voor de eerste overnachting net na Calais en onze comfortabele grote boogtent voor ons verblijf in Arromanches.

Van daaruit rijden we iedere dag een route die Richard heeft gemaakt. Het fijne van een motorvakantie is dat je als vrouw niet hoeft na te denken wat je toch allemaal aan kleding meent nodig te hebben, net als Richard neem ik gewoon voor 7 dagen T-shirts mee, mijn campingoutfit te weten een joggingbroek met een outdoor-vest en een toilettas et voilà klaar ben je.

Dan natuurlijk wordt er Brabants bier meegenomen voor de eerste dag en een flesje wijn voor mij.

Wat soep, wat rijst en natuurlijk Koffie !

Een biker heeft goede koffie nodig en volgens mij is de Franse koffie toch net wat anders.

En last but not least moet onze hond Moonlight zijn vlooiendruppels hebben want ook hij gaat lekker op vakantie. Hij zit in een geweldige kennel in Oeffelt, de mensen daar zijn erg lief maar dan toch als je hem dan moet wegbrengen en dat koppie door het hek steekt , vind ik toch wel effe moeilijk. En als dat is gebeurt gaan we rijden,

Rijden en onze hoofden helemaal leegmaken, heerlijk toch dat alleen al dat motorrijden, ook al zit ik achterop, er voor zorgt dat alle zorgen en verdriet wegwaaien en er rust in je hoofd komt.

1. Frank Stultjens:
    13 juni 2018
    't is jullie zo ontzettend gegund. Geniet ervan en laat al die sores lekker in Normandie
  2. Rob de Jongh:
    13 juni 2018
    Ga jullie volgen, maak er een mooie reis van 👍🌞🏍
  3. Pierre jean jacques:
    Bonne route a vous
  4. Pierre jean jacques:
    goede weg naar jou
  5. Niels:
    13 juni 2018
    Geniet ervan! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
  6. Jos Van den Broek:
    13 juni 2018
    Het heeft even moeten duren daarom hoop ik op dubbel zoveel plezier.
    Ride safe!!
  7. Ik:
    13 juni 2018
    veel plezier gewenst natuurlijk en geniet van alles onderweg . het is jullie gegund na de afgelopen jaren van tegenspoed. kom heel terug met een onuitwisbare herinneringen
  8. Sjoerd:
    13 juni 2018
    benieuwd naar jullie verslagen. Veel plezier.
  9. Anita:
    13 juni 2018
    Dit is nu al leuk om te lezen. Genieten samen jullie verdienen het!!
  10. Frank:
    13 juni 2018
    Heel veel plezier. En ik ga jullie volgen. Goede reis.
    Jullie verdienen het.
  11. Astrid 💞:
    13 juni 2018
    Eindelijk is het dan zo ver. De reis waar jullie al zo lang naar uit kijken. Geniet nog ff van de voorbereidingen en dan verstand op nul en 100% genieten van alles wat op jullie pad komt. ❤❤❤
  12. Wil:
    15 juni 2018
    Geniet er van en een geweldige fijne vakantie saampjes !
  13. Erna van der Sanden:
    15 juni 2018
    Ook wij gaan meegenieten van jullie vakantie!! Maak er wat moois van en geniet van deze welverdiende vakantie!!

En wat ook heel belangrijk is....vooral een hele goede en veilige reis samen!!💋💋💋

Liefs Erna & Gerd
  14. Lidia:
    17 juni 2018
    Lieve Helma en Richard.. wat leuk om dit te
    lezen. Geniet van en met elkaar van deze reis..het is jullie meer dan gegund!