Augustus 2020 Een korte motorreis naar de Harz de voorbereiding

15 augustus 2020 - Ottersum, Nederland

Vandaag begonnen met de voorbereiding van een 5 daagse naar de Harz.

Voordat wij weggaan moet natuurlijk eerst ons manneke naar een pension, een vervelend moment iedere keer weer. Niet dat Moonlight niet in goede handen is maar die zielige blik als we weggaan en de manier hoe hij verslagen, blaffend en tegen de spijlen van zijn ren opspringt als we weglopen van de ren.

Moonlight

Maar dan toch thuis de benodigde spulletjes inpakken, raar is het een korte trip maken in deze coronatijd en dan moet je ook mondkapjes, desinfectiemiddelen en handschoenen inpakken.

Geeft toch ff een moment van bezinning en besef dat er echt wat mis is in de wereld. Geeft ook een gevoel van onmacht vooral nu de aantallen besmettingen toenemen.

Onze uitvalslocatie wordt Langelsheim pension De Tourstop

toerstop

Motor ff een laatste controle en de route`s nog een keer nalopen.

Gisteravond nog ff vlug naar het ziekenhuis om wat vocht uit mijn elleboog te halen. Deze was na de operatie,het verwijderen van de slijmbeurs, toch behoorlijk volgelopen en begon pijnlijk te worden.

Een spuit erin wondvocht eruit en we kunnen weer..

Gelukkig wordt het niet zo heet als de vorige dagen en met een graad of 25 is het natuurlijk heerlijk touren door de bossen en bergen..

De bijzondere punten zijn in kaart gebracht en we zijn er klaar voor.

Nu wachten tot maandagmorgen en dan heerlijk een paar dagen sturen over de wegen van het oude Oost Duitsland

1495526921-ruin-falkenstein-De Harz Duitsland

We hopen dat jullie weer zullen genieten van onze reisblog.

Tot maandag

1. Joke de vries:
    15 augustus 2020
    Gelukkig dat er vocht uit je elleboog is gehaald. Fijne vakantie, geniet ervan en rij voorzichtig. Zie graag foto's van jullie en de omgeving.👌
  2. Erna van der Sanden:
    15 augustus 2020
    Ik wens jullie heel veel plezier en een veilige reis en hopelijk zonder problemen voor Richard! Het ziet er weer veelbelovend uit en de temperatuur is ook heerlijk de komende week om te touren!! Liefs en een dikke knufff van mij❤️❤️
  3. Rob de Jongh:
    Lekker ! Hopelijk zonder pijn Richard, geniet ervan samen!! 😉